Onze onderhoudstechniekerszorgen ervoor dat uw installatie op een deskundige wijze onderhouden wordt. Ze staan u ook bij tijdens de periodieke inspecties. Als erkend sprinklerbedrijf geven we hier de nodige ondersteuning.
De wekelijkse testen borgen dat de sprinkler het effectief zal doen als er brand zou uitbreken.
Na beschadiging of bij storing is snel ingrijpen noodzakelijk. Onze interventiedienst is 24/7 bereikbaar en geeft onze klanten gratis telefonische bijstand. Waar nodig sturen we meteen ervaren technici ter plaatse. Zij beschikken over de courante wisselstukken en de nodige apparatuur en gereedschappen.
Als beheerder bent u verantwoordelijk voor het onderhoud en de verplichte periodieke keuring. Onze servicecoördinator volgt uw installatie mee op. Hij is uw aanspreekpunt en maakt een voorstel voor eventuele correctieve acties na het onderhoud.
De organisatie wordt ondersteund door een geavanceerd ERP-systeem met mobiele integratie. De techniekers krijgen alle info op hun draagbare computer en vullen hun checklists en interventiefiches elektronisch in. Hierdoor is alle info ook meteen voor onze backoffice beschikbaar en kunnen we snel handelen en het overzicht bewaren. U krijgt een uitgebreid rapport met alle bevindingen met een handige samenvatting.
U wijzigt uw productie, magazijn, winkel of kantoor? Laat uw brandblusinstallatie meteen ook aanpassen, zodat u steeds volledig bent beschermd. Onze Fast Teams zorgen voor een flexibele en snelle tussenkomst. Een zorg minder.